تولدت مبارککککککککککککککککککککک

17 دی هم نشدیم لیاقت تولده

عشقمون رو داشته باشیم

( پژمان جان تولدت مبارک )

 
دوستت دارم :
هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد
قیمتی دارد که هرکسی توان پرداختش را ندارد
جمله کوتاهیست که هر کسی لیاقت شنیدنش
را ندارد
بی شک تو عزیز من همیشه لایق این هدیه کوچکم
هستی
تولد مبارک گلم
 
 
 
 
HAPPY BIRTHDAY
 
 
 
کی کیک میخواست؟؟؟؟؟؟؟
 

 

بکشین کنار خودم میخوام فوت کنم!!!!!!!!!!!

حالا که کیک خوردین یه تکونی به خودتون بدید بد نیست 

اهنگ از من رقص ازشما

کادو هاتون کو پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خجالت بکشین

حداقل نظر بزارین تا عذاب وجدان پیدا نکردین

+

+

فردا هم تولد دوست عزیزم فاطمه است

تولدت مبارک عزیزم



نظرات شما عزیزان:

هدیه
ساعت16:25---19 دی 1392
تولد هردوشون مبارک باشه
پاسخ:مبارککککککککککککککککککککککککککک


محمدعلی
ساعت12:01---19 دی 1392
سرور هرچی لنگیه آبی استقلالیه
پاسخ:صد درصد


کیمیا
ساعت16:45---17 دی 1392
آآآآآآآخخخخخ !!!

اصن یادم رفته بود تولد پژمانو !!!

پژمان ایشالله 1000000000 ساله شی !

چه استقلال باشی ،

چه قطر ما دوست داریم !



کیمیا
ساعت16:26---17 دی 1392

چرا نظرمو واسه این پست تایید نمی کنی ؟؟

پاسخ:کردم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 دی 1392 | 15:16 | نویسنده : هانیه |